Afilia't al partit, el teu suport conta!

lunes, 6 de junio de 2011

ANGLADA ES REUNEIX AMB ELS SEUS 67 REGIDORS

PxC ha convocat aquest cap de setmana en un hotel conegut de la Costa Brava un seminari de formació per als regidors i consellers comarcals electes al que també ha assistit el Consell Executiu.

Després dels històrics resultats recollits per Plataforma per Catalunya (PxC) en les últimes eleccions locals de 2011, el partit va convocar a tots els seus 67 regidors i als membres del Consell Executiu a un seminari de dos dies. Dissabte 4 de juny i el diumenge 5 que han servit per compartir experiències de campanya i instruir als regidors en la seva nova tasca de ser representants del poble en forma oficial i 8 d'ells també consellers comarcals, on varis membres de PxC Salt també vam estar presents a la reunió.



La reunió dirigida i moderada pel secretari general, Robert Hernando, el president Josep Anglada i el vicepresident August Armengol;

Durant el seminari els assistents vam poder aclarir tot tipus de dubtes i també rebre les instruccions precises del partit.

August Armengol va instruir de forma magistral en els aspectes més tècnics i burocràtics donant una lliçó magistral basada en l'experiència adquirida en les seves dues legislatures en les quals ha exercit com a regidor del Vendrell i conseller comarcal del Baix Penedès.


Josep Anglada no va voler acabar el seminari sense tenir unes paraules de reconeixement i suport cap als regidors. “sé el difícil que ha estat per a la majoria de vosaltres la campanya, sé que només ens han posat pals a la roda, però la recompensa ha valgut la pena, perquè sou regidors perquè els vostres veïns han cregut en vosaltres, en el partit, han cregut en el nostre projecte identitari i això us ha d'omplir d'orgull, tenir el cap sempre alt perquè sou els autèntics herois d'aquest país i un dia la història ens posarà a tots en el nostre lloc, de debò que us dono les gràcies de cor i com sempre us dic que treballeu molt, que els que us han votat se sentin orgullosos de vosaltres, i no ho feu ni per mi, ni pel partit, feu-ho pels vostres fills i pels vostres néts, pel seu futur, pel futur d'un model de societat que van crear els nostres avis i pares amb la suor del seu front”.





Noticia sencera



__________


PxC ha convocado este fin de semana en un hotel conocido de la Costa Brava un seminario de formación para los regidores y consejeros comarcales electos al que también ha asistido el Consejo Ejecutivo.

Después de los históricos resultados recogidos por Plataforma per Cataluña (PxC) en las últimas elecciones locales de 2011, el partido convocó a todos sus 67 regidores y a los miembros del Consejo Ejecutivo a un seminario de dos días. Sábado 4 de junio y el domingo 5 que han servido para compartir experiencias de campaña e instruir a los regidores en su nueva tarea de ser representantes del pueblo en forma oficial y 8 de ellos también consejeros comarcales, donde varios miembros de PxC Salt también estuvimos presentes en la reunión.

La reunión dirigida y moderada por el secretario general, Robert Hernando, el presidente Josep Anglada y el vicepresidente August Armengol;

Durante el seminario los asistentes pudimos aclarar todo tipo de dudas y también recibir las instrucciones precisas del partido.

August Armengol instruyó de forma magistral en los aspectos más técnicos y burocráticos dando una lección magistral basada en la experiencia adquirida en sus dos legislaturas en las cuales ha ejercido como regidor de Vendrell y consejero comarcal del Baix Penedès.

Josep Anglada no quiso acabar el seminario sin tener unas palabras de reconocimiento y apoyo hacia los regidores. “sé lo difícil que ha sido para la mayoría de vosotros la campaña, sé que sólo nos han puesto palos en la rueda, pero la recompensa ha valido la pena, porque sois concejales porque vuestros vecinos han creído en vosotros, en el partido, han creído en nuestro proyecto identitario y eso os tiene que llenar de orgullo, tener la cabeza siempre erguida y alzada porque sois los auténticos héroes de este país y un día la historia nos pondrá a todos en nuestro sitio, de verdad que os doy las gracias de corazón y como siempre os digo que trabajéis mucho, que los que os han votado se sientan orgullosos de vosotros, y no lo hagáis ni por mí, ni por el partido, hacedlo por vuestros hijos y por vuestros nietos, por su futuro, por el futuro de un modelo de sociedad que crearon nuestros abuelos y padres con el sudor de su frente”

Noticia completa

No hay comentarios: