Afilia't al partit, el teu suport conta!

sábado, 11 de junio de 2011

CONSTITUCIÓ DEL NOU AJUNTAMENT DE SALT

Aquest dissabte dia 11 de juny a les 12 del migdia ha tingut lloc a la sala de sessions de l'Ajuntament de Salt el ple de constitució del nou Ajuntament i l'elecció de l'alcalde, siguent obert al públic.

L’acte ha començat puntualment i s'ha seguit el protocol habitual amb l’elecció de la Mesa d’edat membres de major i menor edat; posteriorment s’ha cridat a prestar jurament o promesa a tots el càrrecs electes i acte seguit cada portaveu de les diferents formacions polítiques han explicat el seu sentit de vot per a la investidura del nou Alcalde, on per majoria de vots ha estat electe el Sr. Jaume Torramadé (CiU) com a nou Alcalde de Salt.


Carles Bonet, Maria Osuna i Joana Martínez son els 3 regidors de PxC que avui comencen a formar part del nou Ajuntament de Salt.


Finalment s'ha acabat l'acte d'investidura, on membres de PxC Salt han estat presents donant tot el suport al partit per tal i com s'ha dut a terme l'acte, on alguns dels ciutadans del poble han felicitat a Carles Bonet i han aplaudit el discurs que PxC ha expressat al ple d'aquest migdia, tot dessitjant sort la nostra candidatura.





































__________

Este sábado día 11 de junio a las 12 del mediodía ha tenido lugar en la sala de sesiones del Ayuntamiento de Salt el pleno de constitución del nuevo Ayuntamiento y la elección del alcalde, estando abierto al público.

El acto ha empezado puntualmente y se ha seguido el protocolo habitual con la elección de la Mesa de edad miembros de mayor y menor edad; posteriormente se ha llamado a prestar juramento o prometida a todos el cargos electos y acto seguido cada portavoz de las diferentes formaciones políticas han explicado su sentido de voto para la investidura del nuevo Alcalde, donde por mayoría de votos ha sido electo el Sr. Jaume Torramadé (CiU) como nuevo Alcalde de Salt.


Carles Bonet, Maria Osuna y Joana Martínez son los 3 regidores de PxC que hoy empiezan a formar parte del nuevo Ayuntamiento de Salt.


Finalmente se ha acabado el acto de investidura, donde miembros de PxC Salt han estado presentes dando todo el apoyo al partido por tal y cómo se ha llevado a cabo el acto, donde algunos de los ciudadanos del pueblo han felicitado a Carles Bonet y han aplaudido el discurso que PxC ha expresado al pleno de este mediodía, todo deseando suerte nuestra candidatura.

No hay comentarios: